HTML
 

بسمه تعالي

 

دو صفت را خدا دوست دارد : بخشش و گذشت . دو صفت را خدا دوست ندارد : بدخويي و بخل . پيامبر اكرم (ص)

     سخني با والدين :

 

مدرسه اثر بخش و مساعد براي شكل گيري تعليم و تربيت مدرسه اي است كه تمام افراد مؤثر در آن يعني مدير ، معاون ، معلمان ، دانش آموزان ، و اولياء آنان ، مي توانند بدون ترس و دلهره ، عواطف و احساسات و خواسته هاي خود را بيان كنند . و با توجه به اينكه اولياء نسبت به سرنوشت فرزندان خود علاقه مند هستند و براي پيشرفت و سعادت آنها از هيچ اقدامي يا كمكي پرهيز نمي كنند بايد نسبت به برنامه هاي مدرسه حساس باشند و كارهاي مدرسه را تعقيب نمايند و با كمك آنان مي توان كمك شاياني به شناخت و حل مشكلات دانش آموزان و اصلاح رفتار آنان اقدام نمود .

لذا اين مركز آموزشي در نظر دارد جهت سال تحصيلي جاري رئوس برنامه هاي زير را با كمك كليه عوامل مذكور به اجرا در آورد .

ايجاد بينش و ارتقاء سطح علمي ،‌كشف استعدادهاي بالقوه دانش آموزان كه نياز به گسترش امكانات آموزشي از جمله تجهيز آزمايشگاههاي زيست – فيزيك – شيمي – زمين شناسي – ايجاد كارگاههاي آموزشي – توسعه و تجهيز كتابخانه و راه اندازي كتابخانه تصويري – سايت كامپيوتر و آماده سازي نمازخانه – تشكيل كلاسهاي تقويتي و تكميلي – المپيادها و كلاسهاي آمادگي كنكور ، كه اين مسير نمي شود جز، با اتكا به خداوند متعال و كمك و همياري شما اولياء گرامي .

در پايان از كليه همكاران محترم اداري و خدماتي و اولياء گرامي و كليه كساني كه صادقانه اينجانب را كمك و ياري نمودند تشكر و قدرداني نموده و اجر آنان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم .

 

 

كوهي نژاد

مدير دبيرستان  حافظ

 

 

 

هر كس سه چيز داشته باشد ايمانش كامل است ، اين كه در كار خدا از سرزنش ديگران نترسد ، با خود     ريا نكند ، و از ميان دو كار دنيا و آخرت ، كار آخرت را بر كار دنيا ترجيح دهد .   پيامبر اكرم (ص)

 

 

پيمان تفاهم دانش آموز با مدرسه

 

دانش آموز عزيز :

 

خوشحاليم كه با  ياري خداوند متعال ، سال تحصيلي جديد را در كنار شما آغاز مي كنيم  اطمينان داريم كه شما نيز چون ما ، همكاري و همراهي با مدرسه را شرط موفقيت مي دانيد .

به همين جهت علاقه مندي به ثبت نام در اين دبيرستان را به منزله پذيرش مواد اين پيمان نامه از طرف دانش آموز مي دانيم .

ماده 1: ثبت نام من در سال تحصيلي  92-93 به معناي پذيرش همه مواد اين پيمان نامه است و مي دانم كه ثبت نام سال آينده ام منوط به رضايت ((شوراي مربيان)) از حسن رفتار و اخلاق و وضعيت تحصيلي من خواهد بود .

ماده 2: با توجه به كلام نوراني اميرالمؤمنين علي عليه السلام ناظر بر رعايت نظم در همه امور زندگي ،

((وقت شناسي )) را جهت سالم سازي محيط زندگي خود ضروري مي دانم . لذا برنامه خود را به گونه اي تنظيم مي كنم كه يك ربع ساعت پيش از وقت مقرر در مدرسه حاضر باشم و حداكثر 15 دقيقه بعد از ساعت آخر ، دبيرستان را ترك كنم . (ساعت كار رسمي دبيرستان از 45/7 صبح تا 14/10  بعد ازظهر مي باشد .)

ماده 3: شعائر اسلامي را بزرگ مي دارم و به همين جهت علاقه و نظم كامل در برنامه روحبخش صبحگاهي ، نمازجماعت ظهر و ساير مراسم مذهبي شركت مي كنم و به مقررات مربوط به آنها ، آن چنان كه شايسته است احترام مي گذارم .

ماده 4: در ساعت كار مدرسه ، بدون اطلاع و موافقت مسؤلين ، واحد آموزشي را ترك نمي كنم و از اين طريق علاقه مندي خود را به ماندن در مدرسه نشان خواهم داد .

 

 

 

ماده 5: در صورتيكه به هر دليلي قادر به حضور در مدرسه نباشم ، قبل از ساعت 8 مسؤلين مدرسه را آگاه مي سازم و در اولين روز حضور گواهي مورد تائيد را ارائه مي كنم ، تا مشمول مقررات اين آيين نامه انضباطي مدرسه نشوم كه ( غيبت غيرموجه بيشتر از پنج ساعت متوالي موجب محروميت از مدرسه خواهد شد و براي غيبت موجه بيش از يك روز فقط ((گواهي پزشك)) قابل قبول مي باشد . )

ماده 6 : چون به اموال مدرسه ، به ديده امانت مي نگرم ، ضمن آنكه در حفظ آنها كوشا خواهم بود . اگر لطمه و خسارتي از جانب من به آنها وارد آمد ، خود را مسؤل جبران آن مي دانم .

ماده 7: رعايت احترام و نزاكت در برابر معلم وظيفه اي انساني ،اخلاقي و ديني است .لذا خود را ملزم خواهم دانست تا مطابق دستورات پيشوايان دين و بزرگان اخلاق ، مقام معلم و استاد خود را محترم بشمارم و قبل از حضور او در كلاس درس حاضر باشم و در صورت عدم حضور با معاونين براي پذيرش در كلاس هماهنگي بعمل آورم .

ماده 8: در حاليكه نقش استفاده كليه كاركنان مدرسه ام را در هر مقام و رتبه باور دارم چطور ممكن است در هر گونه برخوردي با ايشان اثري از سپاس و امتنان خود را نشان ندهم ؟


 

ماده 9: ضمن استفاده از وسايل ساده تحصيلي ، توجه دارم كه تعداد زيادي از وسايل ما ممكن است شبيه هم باشد ، به منظور پيشگيري از هر اشتباه احتمالي نام خود را بر روي تمام وسايل كارم مي نويسم و در حفظ آنها مي كوشم .

ماده 10: همواره خواهم كوشيد تا بموقع و پيش از معلم در كلاسهاي درس حاضر باشم و در زنگ هاي تفريح ، با حضور در حياط مدرسه و استفاده از هواي آزاد ، آمادگي بهتري براي ساعات بعد بيابم .

ماده 11: حق همسايگان مدرسه را در همه حال ، هنگام آمد و شد و زنگ هاي تفريح و وقت بازي از ((وظايف اخلاقي )) خويش ميدانم .

ماده 12: حتماٌ وسايل مورد نياز هر روز را با خود به مدرسه مي آورم .

ماده 13: براي تماس تلفني با خارج از مدرسه ، فقط از طريق دفتر اقدام خواهم كرد ، اگر چه همواره با پيش بيني هاي لازم به مدرسه خواهم آمد تا نيازي به تماس تلفني مگر در موارد ضروري نداشته باشم .

ماده 14: چون همه تلاش هاي مربيان ، در جهت تعالي و رشد آموزشي و پرورشي من است ، خود را مقيد مي دانم در انجام خواسته هاي آنان – چون انجام تكاليف درسي و... كوشا باشم و با اطلاع رساني به موقع شرايط حضور ولي خود را در جلسات منعقده مدرسه فراهم نمايد .

ماده 15: از آنجا كه محيط آرام و مناسب كتابخانه ،‌در فرآيند مطالعه و يادگيري نقش بسزايي دارد ، فقط براي مطالعه و استفاده از منابع مطالعاتي ، وارد كتابخانه مي شوم و از هر گفتگويي در آنجا خودداري مي نمايم .

ماده 16: توجه خواهم داشت كه اسراف و زياده روي با شان يك مسلمان سازگار نيست حتي اگر اين اسراف در حد روشن ماندن يك چراغ يا مصرف قطعه اي گچ باشد .

بنابراين نسبت به مواردي كه مشمول اين حكم مي گردد حساس خواهم بود .

ماده 17: مدرسه را خانه خويش مي دانم و احساس بيگانگي نمي كنم ،‌لذا اگر در محيط دبيرستان با مشكلي روبرو شوم يا پيشنهادي در مورد برنامه هاي مدرسه داشتم آن را با معلم راهنما يا مدير مدرسه در ميان خواهم گذاشت تا به بهبود كيفيت امور بيانجامد .

ماده 18: برخورد لازم مي دانم مقرراتي را كه مدرسه وضع مي كند محترم بدانم و در رعايت و اجراي به هنگام آنها  بالاترين تلاش خود را به كار بندم . از جمله :

  1. رعايت حسن رفتار و اخلاق و همكاري با ساير دانش آموزان
  2. سعي شايسته در يادگيري و تحصيل و اطاعت از دستورات آموزشي و تربيتي و شركت در فعاليتهاي اجتماعي مدرسه و انجام فرائض ديني

     

  3. رعايت بهداشت فردي و همكاري با دانش آموزان ديگر و مسؤلين مربوطه در پاكيزه نگهداشتن فضا و محيط مدرسه
  4. استفاده از اونيفورم تعيين شده از طرف مدرسه ، و كفش و جوراب ساده و مناسب با شئونات دانش آموزي طبق دستورالعملهاي وزارت آموزش و پرورش
  5. خودداري از بكار بردن وسايل تجملي و زينتي و پرهيز از به همراه آوردن اشياء گرانبها و وسايل غير مجاز (از قبيل عكس ، نوارهاي صوتي و تصويري و كتابهاي نامناسب و cd و ... ) در مدرسه .
  6. خودداري از خريد و فروش در مدرسه .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جدول زمانبندي ساعت آموزشي – تفريحي

دبيرستان حافظ سال تحصيلي 92-93

 

ساعت آموزشي اول :     7:45 _ 9:05                        
   ساعت تفريح اول:
9:05 _ 9:20  

ساعت آموزشي دوم :                                                      9:20 _ 10:40   ساعت تفريح دوم :  10:40 _ 10:55

ساعت آموزشي سوم :                                                   10:55 _ 12:40   ساعت تفريح سوم :  12:40 _ 12:50

ساعت آموزشي چهارم :                            12:50 _ 14:10

اقامه نماز در وقت اذان شرعي به صورت جماعت برگزار مي شود .

 

 

 

 

تذكرات :

1.    دانش آموزان در طول سال تحصيلي موظفند حداقل 15 دقيقه قبل از شروع مراسم صبحگاه در دبيرستان       حضور داشته باشند .

2.   دانش آموزان در طول ساعات كار دبيرستان به هيچ عنوان نمي توانند از دبيرستان خارج شوند مگر با حضور اولياء كه با تشخيص مسؤلين دبيرستان صورت مي پذيرد .

3.    برنامه زمانبندي حضور در دبيرستان و خروج از دبيرستان در طول ايام امتحانات پاياني نوبت اول و دوم همزمان با شروع  امتحانات به اطلاع دانش آموزان خواهد رسيد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر در برادرت سه صفت ديدي ، به او اميدوار باش :

حيا ، امانت و راستي . اگر اين صفات را نداشت ، به او اميد نبند . پيامبر اكرم (ص)

 

وظايف دانش آموز

 

الف – ترغيب و تشويق

 

ماده 1: دانش آموزاني كه وظايف خود را به نحو شايسته انجام مي دهند ، از طريق زير و با رعايت ترتيب مورد تشويق قرار مي گيرند :

  • 1-1تشويق شفاهي در كلاس درس در حضور دانش آموزان

    2-1 تشويق شفاهي در مراسم صبحگاهي در حضور كليه دانش آموزان

    3-1 تشويق كتبي در كلاس

    4-1 تشويق كتبي در حضور كليه دانش آموزان

    5-1 اعطاي جايزه يا لوح تقدير با مضاء مدير مدرسه در حضور دانش آموزان و با حضور اولياء دانش آموزاني كه تقدير مي شوند .

    6-1 تشويق كتبي و اعطاي لوح تقدير از طرف آموزش و پرورش با پيشنهاد مديريت مدرسه با توجه به گزارش واصله از طريق دبيران ، مشاوران ، مربيان

    7-1 معرفي براي شركت در اردوهاي تربيتي ، آموزشي و فرهنگي ، هنري و ...

    8-1 تشويق كتبي يا اعطاي لوح تقدير براي دانش آموزان ممتاز در هر منطقه كه در انجام فرايض ديني ، مخصوصاٌ نماز و فعاليتهاي آموزشي و تربيتي و شركت در كارهاي اجتماعي درخشان تر از ديگران شناخته مي شوند .

    9-1 اعطاي نشانهاي دانش آموزي

     

     

     

     

     

     

     

    ب – تذكر و تنبيه

    ماده 2- عدم رعايت و سهل انگاري در وظايف مندرج در ماده 1 تخلف محسوب مي شود دانش آموزانيكه راهنمائيهاي تربيتي ، در آنها مفيد و مؤثر واقع نمي شود با رعايت ترتيب و تناسب ذيل مورد تذكر و تنبيه قرار مي گيرند :

  • 1-2تذكر يا اخطار شفاهي به طور خصوصي

2-2 تذكر يا اخطار شفاهي در حضور دانش آموزان ديگر

3-2 اخطار كتبي و اطلاع به ولي دانش آموز (با درج در پرونده او )

4-2 اخطار كتبي و تقليل نمره انضباط  در هر مرتبه حداكثر دو نمره در صورت تكرار اخذ تعهد كتبي از دانش آموز ولي او به منظور عدم تكرار موارد مشابه

5-2 تغيير كلاس

6-2 محروم كردن از كلاس درس و اطلاع كتبي به ولي دانش آموز

7-2 اخراج موقت از مدرسه به مدت يك روز تا يك هفته و اطلاع به ولي دانش آموز به طور حضوري و درج در پرونده او

8-2 انتقال به مدرسه ديگر در پايان سال تحصيلي براي مدت يكسال و يا بيشتر

9-2 انتقال به مدرسه ديگر در طول سال تحصيلي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانشي كه سودي ندهد ، مثل گنجي است كه خرج نشود . پيامبر اكرم (ص)

توصيه هايي جهت موفقيت هر چه بيشتر دانش آموزان در آزمونهاي                   سال تحصيلي 92-93

 

دانش آموز گرامي :

 

در آغاز هر دوره از آزمونهاي ميان نوبت و پاياني ضمن آرزوي توفيق و سربلندي در ايام برگزاري آزمونها به منظور بهره مندي هر چه بهتر از ساعات و روزهاي باقي مانده جهت مطالعه دروس توجه شما را به نكات ذيل جلب مي نمايم .

پيش از شروع امتحان :

 

  1. قبل از برگزاري امتحان ، مكان و زمان امتحان را دقيقا مورد بررسي قرار دهيد .
  2. چند ساعت پيش از شروع امتحان دست از مطالعه برداريد و به ذهن خود اجازه دهيد تا استراحت كرده داده هاي خود را طبقه بندي نمايد .
  3. درهنگامي كه درس را براي بار آخر مرور مي كنيد با رسيدن به مطالبي كه هنوز آنها را نخوانده ايد خود را نگران نكنيد و به جاي سعي در يادگيري آن مطالب براي اصلاح و پردازش مطالبي كه مي دانيد تلاش كنيد .
  4. در روز امتحان سعي كنيد از موقعيتهائي كه شما را تحت فشار روحي قرار مي دهند دوري كنيد .
  5. قبل از شروع امتحان از قرار گرفتن در كنار افرادي كه يكجا تجمع كرده اند و در مورد سؤالات احتمالي موجود در امتحان با يكديگر بحث مي كنند خودداري نماييد .

در هنگام شروع امتحان :

 

  1. ابتدا برگه امتحاني را كه در اختيار شما قرار مي گيرد كنترل نماييد چنانچه مغايرتي در آن مشاهده مي كنيد ( از نظر نام درس تعداد سؤالات و ...) فورا به مسؤلين مربوط اطلاع دهيد .
  2. نام و نام خانوادگي و ساير مشخصات خواسته شده در قسمت بالاي برگه امتحاني را به طور خوانا بنويسيد .
  3. با توجه به وقت ارائه شده براي امتحان وقت خود را تنظيم نماييد .
  4. براي پاسخ دادن به سؤالات هميشه از سؤال ساده به سؤال مشكل پيش برويد تا روح اعتماد به نفس را در خودتان تقويت نماييد .

مراحل پاياني امتحان :

  1. هيچ گاه جلسه امتحان را زودتر ترك نكنيد . زيرا ممكن است به محض تحويل دادن برگه امتحاني و خروج از جلسه امتحان مطالبي به ذهن شما برسد كه در حقيقت پاسخگوي سؤالات امتحاني شما بوده باشد .
  2. بعد از نوشتن پاسخ كليه سؤالات برگه خود را يكبار با دقت بخوانيد و بعد از آن اصلاحات لازم را انجام دهيد .
  3. بهتر است در پايان امتحان نكات مهم و تيترها را در پاسخ سؤالات كاملا مشخص نماييد و نيز پاسخهاي هر سؤال را با كشيدن خط از يكديگر تفكيك نماييد . تا تصحيح آن راحت تر انجام شود و نيز حقي از شما ضايع نشود .

 

توصيه هاي بهداشتي و پزشكي قبل از امتحان :

 

  1. در برنامه غذايي خود غذهاي فسفر دار مانند : شير ،‌تخم مرغ ،‌ماهي حبوبات و مغز گوسفند را قرار دهيد .
  2. در صبحانه خود حتما از يك ليوان شير همراه با تخم مرغ آب پز استفاده كنيد .
  3. در صورت امكان عصرها يك فنجان قهوه و در غير اينصورت يك فنجان چاي بنوشيد .
  4. در ايام برگزاري امتحانات حتما در طول شبانه روز حداقل يك سيب تازه را ميل كنيد .

    تذكر : در عين حال از پرخوري پرهيز نماييد .

     5.   از مصاحبت و همنشيني با مبتلايان به سرماخوردگي ، اريون ، سرخك ،

                           آنفولانزا و بيماريهاي ريوي و تب دار پرهيز نماييد .

     6.   در صورت ابتلا به هري يك از بيماريها فورا به پزشك مراجعه كنيد .

 

 

 

 

 

بهترين توشه ي حيات ابدي پرهيزكاري است و بهترين صفت ايمان است . پيامبر اكرم (ص)

 

توصيه هايي به اوليا محترم در ايام برگزاري امتحانات :

 

اوليا محترم نيز مي توانند با ارائه يك برنامه صحيح در ايام برگزاري امتحانات فرزندان خود

را در اين امر ياري و مساعدت نمايند .

اهم عناوين اين برنامه به شرح ذيل مي باشد :

  1. حتي الامكان از ميهماني رفتن و دعوت كردن ميهمان به منزل خود پرهيز نماييد .
  2. محيطي آرام و بدور از صدا را جهت مطالعه فرزند خود ايجاد نماييد .
  3. از بالا بردن صداي لوازم صوتي و تصويري و ... در محيط خانه خودداري نماييد .
  4. از بحث هاي بي مورد در محيط خانه كه موجب برهم خوردن آرامش مي شود خودداري نماييد .
  5. به فرزند خود در جهت بالا رفتن روحيه و اعتماد به نفس كمك و ياري نماييد .

 

درخاتمه اميدواريم كه با يك برنامه ريزي صحيح و همه جانبه از سوي مدرسه و خانه بتوانيم شاهد شكوفايي استعدادهاي فرزندان عزيز اين مرز و بوم و در نتيجه موفقيت ايشان در امتحانات مختلف سال تحصيلي باشيم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آشنايي با ضوابط سنجش و ارزيابي پيشرفت تحصيلي دانش آموزان

 

ارزيابي از آموخته هاي دانش آموزان در هر درس به سه صورت ورودي تكويني و پاياني صورت مي گيرد . ارزشيابي تكويني به صورت مستمر و با تكيه بر آزمون هاي – كتبي – شفاهي ، عملي در دو نوب ت تعيين مي شود .از دروس هر پايه در دوره متوسطه در دو نوبت ( دي و خرداد ) ارزشيابي مستمر و پاياني بعمل مي آيد كه حاصل ارزشيابي هاي دو نوبت تحت عنوان نمره سالانه براي هر درس منظور مي شود و مدرك قبولي يا مردودي در هر درس است .

در ارزشيابي هر نوبت دو نمره شامل ارزشيابي مستمر و ارزشيابي پاياني منظور مي شود كه مقياس نمره گذاري در هر كدام از ارزشيابي ها صفر تا بيست است .

ارزشيابي مستمر از طريق پرسشهاي كلاسي ( كتبي ، شفاهي يا كار عملي ) بعمل مي آيد و ارزشيابي پاياني در نوبت اول از بخش اول كتاب (50 درصد محتوي) و در نوبت دوم از كل محتوي كتاب (5نمره از بخش اول و 15نمره از بخش دوم )بصورت كتبي بعمل مي آيد .

 

نمره سالانه هر درس برابر جدول محاسبه مي شود .

 

نوبت اول

نوبت دوم

نمره سالانه

نمره ارزشيابي مستمر

نمره ارزشيابي پاياني

نمره ارزشيابي مستمر

نمره ارزشيابي پاياني

مجموع نمرات ارزشيابي ها با ضريب تقسيم بر ده (10)

ضريب 1

ضريب 2

ضريب 1

ضريب 6

 

 

شرايط قبولي در پايه اول :

  1. نمره سالانه در هر درس كمتر از 10 نباشد . 2. شرايط ورود به يكي از شاخه ها يا رشته هاي تحصيلي را احراز نمايد . تبصره 1 ماده 75: بشرط داشتن شرايط هدايت تحصيلي بعد از امتحانات شهريور در دو ماده درسي با نمرات 7 تا 10 معدل 10 در يكي از موارد درسي با كمتر از 7 قبول شناخته مي شود .

 

 

شرايط فارغ التحصيلي :

 

الف ) در كليه واحدهاي درسي دوره متوسطه ( حداقل 96 واحد درسي ) قبول شده باشد .

ب ) معدل كل وي حداقل 10 باشد .

 

جدول دروس تغيير رشته دوره متوسطه

 

شاخه /رشته

انساني

تجربي

فني حرفه اي

رياضي و فيزيك

نام دروس تغيير رشته

جامعه 1 عربي 2 انساني

فيزيك و آز2

شيمي و آز 2

رياضي 2

زيست و آز 1

كليه دروس اختصاصي فني و حرفه اي

فيزيك و آز 2

شيمي و آز 2

رياضي هندسه 1

 

ماده 112 (تغيير رشته يا شاخه )

دانش آموزان پايه دوم با نظر مشاور مي توانند در پايه سوم به شاخه يا رشته دلخواه هدايت شود .

  1. شركت در امتحانات دروس مربوطه و كسب موفقيت در امتحانات تغيير رشته در خرداد يا شهريور .

    2.ارائه تقاضا نامه كتبي تا 2 هفته قبل از امتحانات خرداد يا شهريور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تقويم اجرايي مهر ماه سال تحصيلي 92-93 دبيرستان حافظ

 

هفته اول  :‌مراسم بازگشايي مدرسه – برگزاري هفته گراميداشت 8 سال دفاع مقدس – اجراي مراسم ويژه تلاوت قرآن مجيد – ثبت نام دانش آموزان در تشكل هاي دانش آموزي اجراي طرح تلاوت قرآن به منظور حفظ قرآن كريم

هفته دوم :‌ برگزاري جلسه معارفه اوليا ودبيران به تفكيك پايه ها و برگزاري جلسه شوراي مدرسه برگزاري انتخابات ويژه براي مشخص كردن نماينده آموزشي و پرورشي هر كلاس – برگزاري ويژه ايام ا...

هفته سوم :  روز گراميداشت حافظ – ثبت نام و تبليغات شركت دانش آموزان در شوراي دانش آموزي

هفته چهارم : برگزاري اولين جلسه مجمع عمومي انجمن اوليا و مربيان – برگزاري جلسه اول آموزش خانواده و اجراي برنامه هاي ويژه گراميداشت هفته پيوند اوليا و مربيان – برگزاري انتخابات شوراي دانش آموزي

 

تقويم اجرايي آبان ماه سال تحصيلي 92-93 دبيرستان حافظ

 

هفته اول : مراسم صبحگاه – برگزاري جلسه شوراي مدرسه – برگزاري جلسه اول انجمن اوليا و مربيان

هفته دوم : اعلام نتايج نمرات مستمر ماهيانه – بازديد هاي دانش آموزي – ثبت نام دانش آموزان داوطلب عضويت در بسيج – اجراي مراسم روز دانش آموز – اجراي مراسم ويژه ايام ا...

هفته سوم : اجراي مسابقات ورزشي – برگزاري شوراي مدرسه – تشكيل پرونده مشاوره – اجراي مراسم صبگاه

هفته چهارم : برگزاري جلسه شوراي مدرسه و شوراي دبيران – انجام تست ريون پايه اول – برگزاري نمايشگاه كتاب به مناسبت روز كتاب و كتابخواني و اهدا كتاب به كتابخانه – جلسه آموزش خانواده

 

تقويم اجرايي آذر ماه سال تحصيلي 92-93 دبيرستان حافظ

 

هفته اول  :‌ارائه نمرات مستمر ماهيانه –اجراي مراسم ويژه هفته بسيج  -

هفته دوم :‌ برگزاري جلسه شوراي مدرسه – ارائه نمرات مستمر ماهيانه

هفته سوم :  برگزاري جلسه آموزش خانواده ، جلسه انجمن اوليا و مربيان ، بازديد دانش آموزي ، برگزاري جلسه شوراي مدرسه

 

تقويم اجرايي دي ماه سال تحصيلي 92-93  دبيرستان حافظ

 

هفته اول  برگزاري مسابقه حفظ قرآن ،  شوراي دبيران ارائه برنامه امتحانات نيمسال اول ، ارائه برنامه امتحاني نيمسال اول

هفته دوم برگزاري امتحانات

هفته سوم برگزاري امتحانات

هفته چهارمپايان امتحانات پايان نوبت اول و اعلام نتايج امتحانات برگزاري جلسه آموزش خانواده و انجمن اوليا و مربيان -

 

تقويم اجرايي بهمن ماه سال تحصيلي 92-93 دبيرستان حافظ

 

هفته اول  آماده كردن نمايشگاه دست سازه ها و تحقيقات دانش آموزي ، ، تشكيل ستاد دهه فجر و استقبال از دهه فجر ، ادامه حفظ قرآن مجيد – برگزاري مراسم ويژه ايام الله – اعلام نتايج نيمسال اول

هفته دوم افتتاح نمايشگاه دانش آموزي ، ارزيابي كارهاي دانش آموزان و انتخاب برترين ها ، بازديد دانش آموزي ، برگزاري مراسم ويژه ايام دهه فجر

هفته سوم بازديد اولياء دانش آموزان از نمايشگاه دست سازه هاي دانش آموزان ، برگزاري مسابقه حفظ قرآن ، جلسه آموزش خانواده و انجمن اوليا و مربيان ، بازديد دانش آموزي ، اعلام برترين ها ، برگزاري مراسم ويژه ايام دهه فجر و برگزاري مسابقات مختلف فرهنگي – هنري

هفته چهارم  ارزيابي از كليه فعاليتهاي مدرسه ( آموزشي ، پرورشي و اداري ) ، شورای مدرسه

 

تقويم اجرايي اسفند ماه سال تحصيلي 92-93  دبيرستان حافظ

 

هفته اول   جلسه آموزش خانواده (روز امور تربيتي) ، برگزاري مسابقه قرآن – برگزاري مراسم ويژه ايام ا... قمري

هفته دوم :  اجراي مراسم ويژه ، احسان و نيكوكاري ، برگزاري تست هالند ويژه دانش آموزان سال اول ، اعلام نتايج امتحانات ماهيانه

هفته سوم  : برگزاري مراسم ويژه ايام الله 

هفته چهارم  استقبال از بهار،  تحويل ويژه نامه نشريه آرمان حافظ به دانش آموزان ،

تقويم اجرايي فروردين ماه سال تحصيلي 92-93 دبيرستان حافظ

 

هفته سوم جمع آوري نشريه نوروزي آرمان حافظ ، برگزاري نمايشگاه كتاب ، انجام بازديد به مناسبت هفته سلامت ، تحليل و تست هالند ، تحليل و تكميل پرونده هاي مشاوره اي – برگزاري مراسم ويژه ايام اله

هفته چهارم برگزاري بازديد و اردوهاي تشويقي ،  اعلام نتايج نشريه نوروزي آرمان حافظ ، جمع آوري فعاليتهاي دانش آموزي جهت برگزاري نمايشگاه هفته مشاغل

 

تقويم اجرايي ادريبهشت ماه سال تحصيلي 92-93 دبيرستان حافظ

 

هفته اول : برگزاري نمايشگاه ويژه هفته مشاغل – گراميداشت ايام الله – بازديد دانش آموزي

هفته دوم :  برگزاري مراسم هفته معلم – برگزاري مسابقات فرهنگي – ورزشي  ، برگزاري نمايشگاه كتاب – اعلام نتايج نمرات مستمر 

هفته سوم  تنظيم برنامه  امتحاني ، برگزاري بازديدهاي دوره اي ، گراميداشت مراسم ايام الله 

هفته چهارم  :  آماده سازي دبيرستان جهت امتحانات پاياني ، برگزاري امتحانات آزمايشگاهي و شفاهي مهارتي و پرورشي

 

تقويم اجراي يخرداد ماه سال تحصيلي 92-93 دبيرستان حافظ

 

برگزاری امتحانات پایان نیم سال دوم

 

تقويم اجرايي تیر  ماه سال تحصيلي 92-93 دبيرستان حافظ

 

شروع کلاس های پایگاه تابستانی

 

 

تلفن دبیرستان حافظ: 22603759

شماره حساب دبیرستان حافظ: بانک ملی سیبا  4150102948002